fbpx

Masz pytania? Zadzwoń do nas.

Masz pytania? Zadzwoń do nas.

Dział w którym znajdują się zagadnienia związane z ZW3D CAD.

17 czerwca 2016

Jak zrobić rozłożenie blach tłoczonych w ZW3D 2016?

Podczas projektowania lub importu skomplikowanych modeli blaszanych w programie ZW3D, kluczową sprawą jest uzyskanie wyniku rozłożenia. Dużo łatwiejsze będzie przeprowadzenie takiej analizy formowania, jak grubość czy grubość odkształcenia, itd., które umożliwią projektantowi zbadanie modelu 3D i uzyskanie sensownej części.
15 czerwca 2016

Menadżer roli

W ZW3D 2016 pojawiła się funkcja Menadżer roli. Menadżer roli za zadanie stopniowo wdrażać użytkownika w pracę w programie ZW3D CAD/CAM poprzez wyłączenie zaawansowanych operacji. Osobom testującym program zalecamy włączenie wszystkich operacji tak, żeby miały szansę zapoznać się ze wszystkimi możliwościami ZW3D.
10 listopada 2015

Projektowanie modelu o stycznych ścianach

Podczas procesu konstrukcji jakość powierzchni jest bardzo ważna. Jak zaprojektować płynne przejścia między powierzchniami w ZW3D? Poruszone zostaną następujące problemy: – tworzenie stycznej krzywej 3D – dzielenie powierzchni detalu – tworzenie stycznej powierzchni – sprawdzenie jakości powierzchni W tym artykule zostanie przedstawiony krok po kroku proces budowania modelu ze stycznymi łączeniami.
23 września 2015

Projekt 3D młot Thora

Jak ułatwić projektowanie 3D użytkownikom programu CAD? Każdy nie tylko doświadczony, ale i początkujący projektant ma ma możliwość wypróbowania naszego programu ZW3D CAD/CAM, Dzięki integracji systemu CAD i CAM każdy może spróbować własnych sił w procesie projektowania 3D. Poniższy poradnik opisuje kolejne etapy tworzenie młota Thora – jednego z bogów nordyckich w module CAD programu ZW3D CAD/CAM. Efekt końcowy to model 3D – zachęcamy do samodzielnego projektowania.
7 lipca 2015

Dodawanie własnych członów konstrukcyjnych – konstrukcje spawane

W ZW3D 2015 dodano operacje przeznaczone do tworzenia konstrukcji spawanych. Dzięki nim możemy umieszczać kształtowniki czy rury na szkicach zarówno 2D, jak i 3D oraz krawędziach brył. Operacje te obsługują również przycinanie profili, dodawanie zaślepek czy wzmocnień. Producent dodał możliwość edycji wymiarów predefiniowanych kształtów. Co jednak, w sytuacji gdy pracujemy na co dzień z profilami, które nie są wprowadzone do ZW3D?
5 marca 2015

Modelowanie gamepad’a w ZW3D

Gamepad, nazywany również joystick’iem lub potocznie pad’em, to kontroler używany w grach. Takim kontrolerem możemy manipulować posługując się obiema dłońmi, a steruje nim za pomocą palców, głównie kciuków. Zazwyczaj zawiera on kilka przycisków: spusty, analogowe gałki, czasami przewód łączący go z konsolą lub komputerem. Poniżej pokażemy jak zamodelować własny gamepad w ZW3D CAD/CAM.
7 stycznia 2014

Szybkie modelowanie zabawek, dzięki modelowaniu powierzchniowemu w ZW3D

Szybkie modelowanie zabawek, dzięki modelowaniu powierzchniowemu w ZW3D Profesjonalne funkcje modelowania powierzchniowego są niezbędne dla projektowania elementów o skomplikowanych kształtach. W tym miejscu z pomocą przychodzi ZW3D z szybkimi i […]