fbpx

Dział w którym znajdują się zagadnienia związane z ZW3D CAD.

7 lipca 2015

Dodawanie własnych członów konstrukcyjnych – konstrukcje spawane

W ZW3D 2015 dodano operacje przeznaczone do tworzenia konstrukcji spawanych. Dzięki nim możemy umieszczać kształtowniki czy rury na szkicach zarówno 2D, jak i 3D oraz krawędziach brył. Operacje te obsługują również przycinanie profili, dodawanie zaślepek czy wzmocnień. Producent dodał możliwość edycji wymiarów predefiniowanych kształtów. Co jednak, w sytuacji gdy pracujemy na co dzień z profilami, które nie są wprowadzone do ZW3D?
5 marca 2015

Modelowanie gamepad’a w ZW3D

Gamepad, nazywany również joystick’iem lub potocznie pad’em, to kontroler używany w grach. Takim kontrolerem możemy manipulować posługując się obiema dłońmi, a steruje nim za pomocą palców, głównie kciuków. Zazwyczaj zawiera on kilka przycisków: spusty, analogowe gałki, czasami przewód łączący go z konsolą lub komputerem. Poniżej pokażemy jak zamodelować własny gamepad w ZW3D CAD/CAM.
7 stycznia 2014

Szybkie modelowanie zabawek, dzięki modelowaniu powierzchniowemu w ZW3D

Szybkie modelowanie zabawek, dzięki modelowaniu powierzchniowemu w ZW3D Profesjonalne funkcje modelowania powierzchniowego są niezbędne dla projektowania elementów o skomplikowanych kształtach. W tym miejscu z pomocą przychodzi ZW3D z szybkimi i […]